[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

HA1US ha1us at t-online.hu
2006. Nov. 29., Sze, 21:01:50 CET

  ----- Original Message -----
  From: Varga Tibor
  To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja
  Sent: Wednesday, November 29, 2006 3:12 PM
  Subject: Re: [Epitesz-barkacs] erkélyajtó

  Sziasztok!

  Ma véletlenül találkoztam Illés Zolival.
  Ő nem rádióamatőr, de repülni szeretne. :-)
  Szóval kevered valakivel.

  Üdv. Tibi

  Hááááát, én ismerek egy Illés Zolit, aki műanyagablakokkal foglalkozik, és ő rádiós is, repül is, és valahol a Vörösvári úton (de Óbudán) lakik, és akkor szoktunk találkozni, amikor Pápára/Csornára jöttében beugrott hozzám egy kávéra Győrbe.
  Akkor lehet, hogy két Illés Zoli van a szakmában...
  Kósa Tibi