[Epitesz-barkacs] szigetelés

József Schubert schubert at mavinformatika.hu
2006. Nov. 30., Cs, 12:21:17 CET

Köszönöm a javaslataitokat!

Átgondoltam és azthiszem megcsinálom magam, úgy hogy megbontom a lambériát
néhány helyen és a régi párazáró fóliát kitépkedem, amennyire tudom.

Az a nehéz az egészben, hogy 5-6 m magasan kell dolgozni. :(

Schubert József

> Sziasztok!
>
>  Adott, egy 6m belmagasságú ferde tetős, galériás nappali, belülről
lambéríával burkolva.

> Kiderült, hogy a lambéria felett a párazáró fólia hanyagul lett felrakva
és sok foltban nem véd.
>  Lehetne azt csinálni szerintetek, hogy a lambéria megmarad, alulról
újabb réteg jól rögzített párazárófóliát teszek?
>  A lambéria fenntmarad, mert túl sötét a színe.
>  Alulról álgerendák segítségével még 5 cm nikecell réteget rakok a
menyezetre (mivel csak 10cm üveggyapot a szigetelés), majd újabb >lambéria
réteg lesz világos színűre pácolva.

>  Igazából nem vagyok benne biztos, hogy ez a rétegrend nem fog problémát
okozni a jövőben. Kellene talán átszellőztetni ezt az újabb >réteget?