[Epitesz-barkacs] savanyusag leszorito falap kerdes

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2006. Okt. 10., K, 20:18:27 CEST

Sziasztok!

Az akác sztem "ízes", elég jellegzetesen. Füstölésre kíváló, de
káposztához nem biztos. Sztem akácból már 1 centi vastag is elég lenne,
olyan erős. Gyerekkoromban nemgyantas fenyot hasznaltunk, három részből
állt össze a korong és kb 1 collos volt. Erre jott kereszbe két hasonló
vastagságú kb. 10 cm széles deszka és erre jött rá szükség szerint 1-2-3
jókora bazaltkocka. Mindez nem azért, mert nem lett volna más faféleség,
nagyapám fával foglalkozott, ő csinálta a hordót is.

pi