[Epitesz-barkacs] kocsibejáró és járda építés

Milleschich János johnny at innomedesztergom.hu
2006. Okt. 12., Cs, 10:13:57 CEST

Üdv Mindenkinek !

Tanácsot szeretnék kérni kőburkolás ügyben.

A hétvégén szeretném megcsinálni a kocsibejárot, és a kégli melletti járdát,
amihez már megvettem a hasított követ.

A járda 0.9 - 1m széles, és 21 méter hosszú lesz, ez ugye elég hosszú, a kő
szabálytalanságai miatt nem tudok egyszerűen elhelyezni dilatációs
házagokat.

Kérdéseim:
a,     kell-e ilyen hézag egyáltalán,
b,     tegyek-e 2 - 3 szál 8-as betonvasat a kő alatti  betonba?
        Úgy gondoltam, hogy kb. 10cm vastag lesz a beton, és abba
süllyesztem bele a hasított követ.
        A kocsibejárónál vastagabb lesz, mert ott teherautó is bejöhet.
c,      4 : 1  vagy  5 : 1 legyen a sóder-cement arány?  ( 4 : 1 re
gondoltam, mivel kültér )
d,     elegendő-e fugázáshoz az 3:1 arányú anyag, vagy inkább a flexibilis
fugázók valamelyikét használjam?
            Ha elég mélyen besüllyesztem a betonba, akkor talán nem kellene
sok fugázó

Üdv    János.