[Epitesz-barkacs] Meg mindig butorlap vagas

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Sze. 6., Sze, 10:05:18 CEST

... már amennyire Észak-Pest.... Újpesti piacnál, a Károlyi István utcából nyílik egy utca, ott van egy szerszámbolt. Náluk láttam sokféle szerszámot, köztük fűrésztárcsákat is. Az üzlet neve talán Fétis..

Az enyém speciel egy Bosch márkaboltból való, ami természetesen egy Bosch gépen van ( de külön vettem hozzá ezt az ún. "lemezvágó" tárcsát)

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com