[Epitesz-barkacs] Furdokad eleje

Topybear topybear at gmail.com
2006. Sze. 7., Cs, 10:11:49 CEST

> Ezt a kád alatti/melletti fűtést magyarázzátok el nekem egy kicsit
> légyszi.
> Még nem láttam ilyet.
>
> Ez gondolom, nem villanyfűtés, hanem a központi fűtés része, vizes, ugye?
>
> Ha teljesen le van takarva a kád oldala, nem lehet, hogy semmi probléma
> nincs, a kád melegítené a fürdőszobát, illetve, ha van benne víz, akkor
> nem
> hagyná, hogy kihűljön?

Én laktam albérletben, ahol így volt, baromi jó! Egyrészt amikor megy a
fűtés, mindig meleg a fürdőkád! :) Másrészt a felette lógó fregolin órák
alatt megszáradt ilyenkor a ruha. A központi fűtés bekanyarodik a kád alá,
tesz egy kört és kijön. A kád alatti csőszakaszon csőradiátor van (az aminél
korong alakú lemezek vanna ráhúzva a csőre a felőletet növelendő).

Lehet kapni egy csomó helyen műanyag falburkoló panelt. Hasonlít a csempére,
láttam belőle hófehéret, meg valamilyen színeset is már. Talán Praktikerben,
vagy a Baumaxban láttam. Könnyen megmunkálható, vághatsz rá szellőzőt is ha
kell.

Topy

PS: Akril kádakhoz sok gyártónál szokott lenni előlap is, viszont az ára
közelít a kádéhoz. :(