[Epitesz-barkacs] Festes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Sze. 9., Szo, 23:14:41 CEST

Nem vagyok jó formában. Megint kaptam kérdést, amire nem tudok válaszolni. A
hölgy ugyanaz, a konyhai elszívós. Festtetni is akar, és az a kérdés, hogy
mi legyen a festék.

Olyan kéne, ami nem fog, ha nekidől valaki, uram bocsá, még le is mosható.
Eddig meszelve volt csak.

Az lenne még fontos, hogy ne zárja le a falat. Én úgy fogalmaznék, hogy
továbbra is érvényesüljön a fal párapufferelő képessége. Az az érzésem, hogy
minden falfesték szinte alkalmas erre, de lehet, hogy tévedek.
Tapasztalatok? Ti mit ajánlanátok? Nem kellenek színek, csak fehér, ha jól
sejtem.