[Epitesz-barkacs] Meg mindig butorlap vagas

Topybear topybear at gmail.com
2006. Sze. 13., Sze, 11:52:38 CEST

Fejlemények: elhajlottam a költséghatékony megoldás irányába :)
Amit sikerült szereznem: kézi körfűrész (valami német, barkács kategória),
Makita 185-ös tárcsa, 40 fog, váltott fogazású.
A belépőél kifogástalan, a kilépőél változó. Van olyan vágás, amit el kel
dugni, van olyan, amit kirakhatnék látható felületre. Tippem szerint erősen
függ attól, hogy mennyire sikerül stabilan megtartanom a fűrészt, másrészt
szvsz annak is függvénye valamennyire, hogy milyen a lap állaga. Fúrásnál
sokszor érzem, hogy vannak helyek, ahol rendesen meg kell tartani a fúrót,
van, ahol meg szinte vissza kell fognom, olyan puha a lap szerkezete.
Gyanítom ilyen részeken könnyebben tépi meg a kilépésnél.

Az eredménnyel elégedett vagyok, mondjuk vérszemet is kaptam, és rögtön
elkezdtem küszöböt is szabni a sarokszekrényhez. :)

Egy biztos: porvédő maszk igen javallott, meg az ajtók bezárása. :)

Topy

PS: Egyik ügyfelünknél elnézegettem most egy tárgyalóasztalt, négy darab,
ívesen vágott darabból áll. Na ezeket hogyan vágják, hogy mindkét oldala
korrekt? :)))

PS2: A múltkor a szabászaton láttam leadva egy rajzot. Valami ügyes szofttal
készült, szépen elkészítette a vágandó darabok méretét, számát. Ott nem
ismerték a szoftot, ők már csak a rajzot és a szabási jegyzéket kapták. Ezt
vajon mivel gyárthatták? Nekem mindig rémálmom, hogy valamit elnézek.
Egyrészt súlyos ezresekbe kerülhet a tévedés, meg sok időbe, amíg az
elcseszett darab helyett másikat vágnak. Ismertek ilyen szoftot?