[Epitesz-barkacs] Konfirmator csavar elofuro

Topybear topybear at gmail.com
2006. Sze. 25., H, 10:55:59 CEST

> Jaaa, nem gondoltam, hogy erről van szó. (Linket nem közöltél, de láttam
> már
> ilyen csavart). Azt hittem, normál csavarokról van szó. Ilyeneket nem
> szoktak százával benyomni, ez inkább bútorszereléshez és hasonló,
> precízebb
> helyekhez van kitalálva, ez téveszthetett meg.
>
> hjozsi

Dehogynem szokták százával benyomni, én is azt csinálom! :DDD
Egy mélyebb sima dobozba én helyből berakok 12 db-ot (élenként hármat). Ha
van lábrész, az is elvisz plusz négyet. Magasabb polcnál fixálni szoktam egy
köztes polclapot, mélységtől függően ez is plusz 4 vagy 6 csavar. A
sarokszekrény meg aztán végképp egy csavartemető... Úgyhogy fogynak ezek
rohamtempóban. :)
Topy