[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Sze. 28., Cs, 11:01:53 CEST

kicsit mas, de ide tartozik:

regen amikor nezegettem, ugy emlekszem hogy egy dryvt rendszer ragasztoval, 5cm hoszigetelessel, vakolattal, uvegszovettel mindennel 5-6000Ft/m2 volt.

erre most latom a baumax vagy hasonlo szorolapon, hogy sosehallottam nevu hoszigetelo rendszer ugyanigy mindennel 2500Ft/m2. igy estek az arak, vagy megjelent a kinai verzio?

vajk