[Epitesz-barkacs] tornádó elleni védekezés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Ápr. 15., V, 23:50:58 CEST

Ronda, este orra esel benne.

Van nekem egy üres telkem. Múltkor kérdezte a szomszéd, hogy van-e rá
biztosítás? Mondom, mire, az üres telekre? Azt mondja igen, mert nagyon fél
attól a hatalmas vörösfenyőtől (annyira nem üres, szép fák vannak rajta),
hogy rádől a házára. Akkor mondtam neki, hogy ki kéne sodronyokkal kötni. De
hogy azt miként lehet úgy, hogy ne rondítsa el a telket?

Gábor