[Epitesz-barkacs] tornádó elleni védekezés

Topybear topybear at gmail.com
2007. Ápr. 16., H, 13:05:27 CEST

At 4/16/2007 12:17 PM, you wrote:

>Hello Topybear!
>
>2007. április 16. 10:50:00 irtad:

> nem üres, szép fák vannak rajta),

>Ha a fa megfelelõ 'természeti' állapotban van (nem korhadt, száradt,
>stb.), akkor miért lenne ez felróható a tulajnak?
>Vis maior  - mindenki állja a maga kárát.
>Legalábbis nekem ez tünik logikusnak.
>
>Minden jot!
>  Laszlo

Ha kidõl, letörik, akkor már erõsen vitatható,
hogy megfelelõ állapotban van-e. Jön a
végeláthatatlan pereskedés, több évtizednyi
biztosítási díj az ügyvédek zsebébe. :( Szvsz
érdemes lenne errõl megkérdezni a biztosítósokat.
Ha meg valami gigantikus természeti csapás
következik be, akkor úgysem fizet a biztosító
senkinek (lásd apró betûs rész). Pár száz forint
lehet a felelõsségbiztosítás a telekre
(legalábbis a lakásbiztosításunkban nem egy nagy
tétel), ha tényleg kockázatosnak tûnik a fa,
szvsz ennyit megér, hogy nyugodtan aludjon az ember.

Topy