[Epitesz-barkacs] locsolás, buvarszivattyu, víztorony, stb...

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 16., H, 15:11:08 CEST

On 16 Apr 2007 at 14:37, Kathi Imre wrote:
> A tavalyi áremelés óta 460Ft 1m3 csatornázott víz (mert a bejöv~N víz
> minden cseppjéhez hozzászámítják a csatornadíjat is), ezért kell a
> kutat fúrni és erre kötni az öntöz~Nt. Az csak másodlagos dolog, hogy
> így talán a nyomás is kedvez~Nbb lesz......
Bocs, ugy ertettem, hogy nyomasproblemak miatt kene nagyobb
szivattyu.
Gondolom Tifeletek is megoldhato a locsolasi vizfogyasztas kulon
merese, es csatornadij nelkuli elszamolasa. A furosok horror
arakat tudnak kerni, nagyon at kell szamolni a dolgok
megteruleset. Hozza jon meg a szivattyu amortizacioja, es a
villanyfogyasztas, meg ha jobb tarifan elsz is.
En iden epitkezek, de meg az esovizgyujtes sem tunik megterulo
beruhazasnak, pedig sokat szamolgattam :-(
A mi adottsagaink alapjan az osszes o:ko-megoldas kozul egyedul a
levego-viz hoszivattyunak van realis megterulese, bar az sem megy
hamar. Persze prognosztizalt energiaarak figyelembe vetelevel.

Udv

szepygab