[Epitesz-barkacs] locsolás, buvarszivattyu, víztorony, stb...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Ápr. 16., H, 15:47:44 CEST

Kathi Imre wrote:

>A kutat sajám magam fúrom, apósom gyártott régen egy másfél menetes "csigafúrót" 160mm átmérőben. Sok-sok oszlophelyet és kutat kifúrtunk már vele. Kicsit lassab, mint a profiké, de ingyen van.....

majdnem nincs ingyen , de ha nem akarsz vegtelenul mely kutat furni ,
akkor lehet vizzel is - fogod a csovet es rakotod a vizet , nekinyomod a
talajnak es elkezded zuditani a vizet - kimossa maga alol , meg kell egy
picit forgatni (ha befogazod a veget , le-fol mozgatni konnyu , igy
lefele felporitani a talajt , ezt szepen kimossa maga alol , kozben
pedig konnyen mozgathatod , mert gyakorlatilag alig van sulya a viz
toloereje miatt - igy eleg konnyu melyre ledugni tiz meter feletti
csovet is - szegmensenkent racsvarozod az uj csovet , ujra mozgatod stb .
en meg nem csinaltam , de atyam furt igy kutat egy telken .

bye
dexter