[Epitesz-barkacs] lepeshang szigeteles

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 16., H, 19:38:28 CEST

Sziasztok!

On 16 Apr 2007 at 17:23, vajk fekete wrote:
> Szoval letezik-e olyan lepeshangszigetelo, amire hidegburkolatot lehet kozvetlenul tenni? Csaladihaz, tetoterbeepites, az aljzat elkeszitesekor anno senki nem gondolt erre. Rendesen szigeteles plusz ujabb 6cm beton fodemterhelesileg es belmagassagilag sem jarhato.
Epp most lattam a Construman a Fermacell gipszrost lapot, mint
szaraz esztricht. 25 mm lap, rajta 20 mm asvanygyapot. Az egesz
nincs 5 centi, kozvetlenul burkolhato, nem kell betonozni, varni,
hogy kiszaradjon. Mondjuk biztos draga :-(
xella.hu

> Ugyanitt kerdes, hogy a felso szinten a kozlekedo lehet parketta?
Az alkalmazhato burkolatnak csak a penztarcad, es ha mar van
aljzatbeton, akkor az ajto alatti hely szab hatart.

Udv

szepygab