[Epitesz-barkacs] lepeshang szigeteles

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2007. Ápr. 17., K, 15:04:31 CEST

Sziasztok!

>mar az 5cm-t is sajnalnam a belmagassagbol,
> most 255cm. azert megnezem. meg nekem
> hoszigeteles nem kell, alatta is mi lakunk. csak
> lepeshang ellen kellene. de hajlok ra, hogy nem
> erdekel. alatta konyha, nappali, ilyenek lesznek.

Nézd meg a (c)Mirelon-t! Baumaxban is kapható, talán 10mm-es
vastagságig, de egy táblázat szerint 2mm 17dB-t, 5mm 21dB-t szigetel,
tehát nem nagyon érdemes vastagítani. Olyan, mint a pukkantós fólia,
csak a buborékok nagyon kicsik és sokan vannak :-) 125cm széles
tekercsben árulják, az 5mm-es 2 éve még cca. 250Ft/m2 volt! Hőlégfúvóval
lehet "hegeszteni", én még nem próbáltam. Rendkívül kellemes a
tapintása, de ha direktben járkálsz rajta a terheléstől lokálisan
megnyúlik, felhullámosodik. A tetejére valamilyen "úsztatott" padlót
kell helyezni.  El tudom képzelni hajópadlóval, MDF-fel vagy még inkább
összepattintható faforgács lapokkal. A lényeg, hogy a szilárd burkolat
csak rugalmasan érintkezzen az oldalfalakkal is. És egy idézet:

Message: 1