[Epitesz-barkacs] OSB teherbírása?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Ápr. 19., Cs, 10:08:01 CEST

a milyen vastagot az nem kerdes, 22-es a legvastagabb jaratos meret.

1. eleg-e az. siman eleg.
2. nem fogja-e kikoptatni a szivacs huzatat? ezt nem tudom sajnos. Ismerek ilyen heverot, azon 19mm natur forgacslap van, leszakadas tema nem merult fel. korben legyen rendesen alatamasztva. Amit en lattam ott egy la'da az agy alja, es a belso oldalan korben van lec, amire korben felfekszik a forgacslap.

Lehet hogy a 18-as is eleg, de en 22-est vennek. Tablameretekkel hogyan jon ki? Belefer egy tablaba?

vajk