[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Ápr. 24., K, 12:48:14 CEST

Sziasztok !

A következo nekem kissé hülye ötletre várom a véleményeiteket:

Adott egy ház, kb. 7 éves.Porotherm B30-asból lett épitve, jelenleg van
rajta egy sima vakolat, és semmi hoszigetelés
Barátom azt ajánlotta, hogy dryvit vagy egyéb rendszerek helyett, egyszeruen
OSB lapokkal terítsük be a ház oldalát, szerinte ez is jó hoszigetelést tud
biztosítani, és jóval olcsóbb, mint a dryvit vagy egyéb ilyen megoldások.

Várnám a véleményeiteket, mivel tök hülye vagyok a témához sajnos.

Segítségeteket elore is köszönöm !

Gábor