[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Ápr. 24., K, 13:08:16 CEST

Itt van előttem egy táblázat az Isover katalógusában.

Hővezetési tényezők:
Fa: 0,2
Extrudált polisztirolhab: 0,035-0,048
Kőzetgyapot: 0,033-0,040
Poliuretánhab: 0,019-0,025

Alumínium: 200 , azt ne tegyél fel:))
Józsi, amikor felrakod a hungarocellt, és közé nyomod a purhabot, a
hungarocell lesz a hőhíd :))

Gábor