[Epitesz-barkacs] Osb lappal hoszigetelés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Ápr. 24., K, 13:13:51 CEST

Szerintem ez egy oltari butasag.

Kezdve ott, hogy a 22-es osb netto 2000 korul van negyzetmeterre. Ennyiert megvan az anyag az 5cm dryvithoz kb.

Osb-t meg csak ott lattam falon kivulrol, ahol olcson gyorsan hazilag meg akartak ganyolni vakolas helyett.

Raadasul szerintem minden ilyen kulso hoszigetelesnel van egy olyan tetel, hogy a tul keves tobbet art mint hasznal. A legvekonyabb hoszigeteles is szinte nullara csokkenti a fal paraatereszto kepesseget. Viszont ha nem eleg vastag, akkor nem szigetel annyira hogy telen a fal belso homerseklete fole menjen a harmatpontnak, es igy vizesedni fog.

Ha keves a penz, akkor inkabb mondjuk csak az eszaki oldalt egyelore.

vajk