[Epitesz-barkacs] Tetőszerkezet..

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 24., K, 18:35:14 CEST

On 24 Apr 2007 at 16:10, Kálmán Miklós wrote:
> En is csodalkoznek, de jo lenne megis meguszni, mert igy is igen
> szukos ott a hely..
xella.hu -> Fermacell
Ez is gipsz anyagu lap, de nem ket karton koze toltik a gipszet,
hanem daralt cellulozzal keverik, ami egy szalerositesu kompozit
anyagot eredmenyez. Keramiaszeruen kemeny, kongo hangot ad,
sokkal erosebbnek tunik, mint a gipszkarton. Nyilvan dragabb is,
de ide nem kell rettenetesen sok.
A construman adtak mintadarabkat, szerintem joval ritkabb
rogzites eseten is megall a laban.

udv

szepygab