[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Ápr. 24., K, 22:57:02 CEST

Szia!

1. a tojastarto nem szigetel hangot egyaltalan!!! szetszorja, es igy a visszhangot gatolja.

2. a fal ele, legressel kell epiteni egy minel merevebb es nehezebb falat, ami korben mindenhez rugalmasan kapcsolodik. Egyszeru megvalositas a duplan vett gipszkarton. Van hozza mindenfele gumibiszbasz hogy a tartoszerkezet midnenhez rugalmasan csatlakozzon.

vajk