[Epitesz-barkacs] Szálak, megvilágosodás

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 13:00:40 CEST

Auth Gábor wrote:
> Halihó!

>   Rögtön mutatom, hogy normális levelezővel hogy néz ki az, ha valaki
> nem új levelet kezd. :)

Fene gondolta, hogy itt is előjön ez a baromság.
Szerintem az a levelező, amelyik nem veszi észre, hogy átírták a
subjectet, nem mondhatja magáról, hogy normális.

Most fél évig erről fog itt folyni a szpics. :-(
Az agyonszidott OE-ben, ha tárgy szerint van rendezve, akkor az tényleg
aszerint van (subject), nem pedig valami belső lelkivilág szerint.
Kétségtelen, hogy az nem jön ki, hogy ki kinek a levelére válaszolt,
szóval családfa nem épül fel, de erre szvsz sok szükség nincs is.
Hacsaknem valaki oknyomozó akármit akar csinálni.

Amit Topybear írt, nem oldja meg a problémát?

Nem, mintha itt gyakran kezdenék új témát, de kipróbáltam, hogy ha új
emilt írok, beírom, hogy "epitesz", feljön egy halom cím, és lehet
válogatni. Na persze nincs közte ez. :-) Persze berakható, de így mégis
ez kényelmetlen.