[Epitesz-barkacs] hangszigeteles tetoterben

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Ápr. 30., H, 19:45:18 CEST

Jó pénzért -biztos. Mondjuk gumi lap, ami van olyan masszív, hogy megtartsa
a szerelő konzolt, és őt magát külön a padlóhoz tudod rögzíteni. de ettől,
ahogy Gábor írta, a padló még ugyanúgy áthozza a hangokat. Úgyhogy lehet a
padlóburkolat alá is rakni hangszigetelőt, gumiágyba fektetve, erre a
hajópadlót :)

Gábor