[Epitesz-barkacs] villanyóra kerítésközelben

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 7., Sze, 12:28:41 CET

Be kell menni az ELMÜ irodába, és ott kérni a technikust, vagy mit, szóval a
műszaki embert. Az nincs ott állandóan, szóval érdemes előre megkérdezni,
mikor lesz. Ez az ember dönti el, hogy átveszik-e a Te megoldásodat, ő fogja
megmondani, mit hajlandó elfogadni. Nekem Szentendrén az ELMÜ irodában vele
kellett egyeztetni a műszaki részleteket, de ugyanez a srác van, csak más
napokon az Europarkban (Kispest) és az Eurocenterben (Óbuda) is. Nekem a
villanyszerelő azt mondta, mindenképp készítsek oda egy pár ezrest a
srácnak, akkor nem lesz gond, végül erre nem volt szükség. Az MSZ-t
szerintem hiába olvasod, úgyis csak azt vesznek át, amit akarnak.

Nekem megmondták előre, hogy milyen kengyel legyen az oszlopon, hogy milyen
védőcsőben kell felhozni és milyen földelőszondából a kábelt, stb. Az ELMÜ
weblapján egyébként kint van az elfogadható szekrények listája, és még egy
csomó szabály.

Gábor