[Epitesz-barkacs] napenergias futesrasegites

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
2007. Feb. 21., Sze, 22:11:15 CET

Idézet jhidvegi szerda 21 február 2007 12:55 keltezésű leveléből:
>  Vagy, ha autó, akkor milyen
> autó?
Nem tudom az eredeti kérdező milyen 12V-os forrásra gondolt, de én elmondom,
hogy a lakókocsimban (Motor Home) 12V-ról (is) indul a PB gázfűtésű meleg
levegő befúvó kazánom:) Ez úgy nagyjából 25 m3 légtér befűtését látja el.
Ha ilyesmi érdekel, csak szólj irok bővebben róla.
--
Üdv:
Pista