[Epitesz-barkacs] Meg villanyszereles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Feb. 26., H, 12:19:11 CET

Sziasztok,

Meg egy kerdes: Mi szol az ellen, hogy a konyhaban legyen a biztositektabla?

Ugy volt, hogy az eloszobaban lesz, ahogy szokas. De a konyhahoz kell menni vagy 5 db 2.5-es aggal, az meg ugye 15 db vezetek. Meg ha parosaval teszem csobe, az is 3 cso, plusz a tobbi, egy adott falon akar 7-8 csonek is kellene mennie egymas mellett. Ezt meg kicsit durvanak tartottam. Szoval arra gondoltam, hogy ha az aramkorok fele a konyhaba megy, akkor miert ne lehetne ott az eloszto? Ugye ugy nem illik, hogy a konyhaba egy kek, egy zoldsarga es 5 fekete menjen a kismegszakitoktol, akkor mar legyenek ott es kesz?

vajk

The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from your Internet provider. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
--------- következõ rész ---------