[Epitesz-barkacs] Villanykapcsolo, aljzat hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Feb. 27., K, 14:00:10 CET

Az siman lehet szeljaras miatt is.

A radioaktivitas nem olyan hogy sugaroz es ol.

Az alfa es beta sugarzas behatolasi melysege testbe pl eleg csekely. Szoval ezek nem ugy artanak hogy besugarozodsz es meghalsz. Aki csernobilban takaritott, az igy halt meg, meg a hirosimaiak nagy resze, de egyebkent nem jellemzo. A gond az, ha maga a sugarzo anyag vandorol. Pl a salakok radont eresztenek ki magukbol, ami rossz szellozes eseten feldusul a levegoben, te meg belelegzed. Vagy ha a por radiaktiv reszecskekkel szennyezett. Vagy a kaja. Akkor van eselye maganak az anyagnak beepulni a szervezetedbe, es ezred millimeter kozelrol (meg belulrol) sugarozni a sejteket.

vajk