[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Feb. 27., K, 17:14:58 CET

vannak vizes bázisú ilyen anyagok, azt nem tudom mennyire hatásosak. Gomba
és rovar ellen nekem az Erdértnél azt mondták, csak az a zöld mérgező valami
igazán hatásos, amivel telíteni szoktak.

A rönkházakat valami színtelen anyaggal impregnálják. A saját szememmel
láttam, ahogy megérkezett a kamion, csupa fekete penész volt az anyag,
hipóval kellett lemosni.

Gábor