[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

Tanács Dávid tanacsdavid at gmail.com
2007. Feb. 28., Sze, 08:35:06 CET

Szia!

>   Nálunk hajópadló van, alapozóval és kétkomponensű lakkal, de ahol fény
> éri, ott sötétedik. Szőnyeg és szekrény alatt világos maradt. Nem tudom
> mivel kellett volna lekezelni... :(

Vagy sotet, fenyzaro festek, vagy a szoba gyakori atrendezese tud ezen
segiteni. :) Egyebkent mibol van a hajopadlo? Nalunk otthon nincs ilyen
jelenseg parketta+selyemfenyu lakk kombinacioval. Nem gyari selyemfenyu,
hanem Gemini+mattosito.
Azt sajnos nem tudom, hogy milyen fa a parketta, de rakerdezek.
--
tanacsdavid
+36-30-475-6149

Csak a puffin adhat erot es mindent lebiro akaratot...