[Epitesz-barkacs] búboskemence kérdés

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Jan. 3., Sze, 21:56:24 CET

> mi a véleményetek arról, hogy egy hagyományos búboskemencét
> építenék, a kéményseprő "szakhatóság" mit reagálna
>
> de őszintén megmondom, tartok az ostoba magyar hatóságoktól
> ezzel kapcsolatban, amiről már azt se tudják mi az. :-(

kéményedre van engedély ?
ha igen akkor mi köze a kéményseprônek a kályhához ?
úgy gondolom, hogy kéményseprô és nem kályhaseprô,
de igazán söprögethetnének az utcán is.

ha kötekedik, hogy milyen fűtés lesz akkor azt mondod neki,
hogy az egyik nagyáruházban láttam egy sparheltet (télleg van
64e ft körül,) szóval olyat fogsz venni és kész.

zsolt