[Epitesz-barkacs] központi fűtés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jan. 8., H, 11:17:35 CET

Szia,

ebben a kérdéskörben most elég jól felszívtam magam infokkal. De van sok olyan weblap, ahol pontos árakat találsz, pl. www.kometa2001.hu , www.hydrotherm.hu , radiator.lap.hu

Nincs nagy eltérés a radiátorok áraiban gyártó alapján. Viszont a méret szerint nagyon is! Egy átlag radiátor kb. 30 ezer, ha nem túl gagyit veszel.

Csövekből a réz most rettentő drága, én ötrétegűvel csináltattam a rendszeremet. (réz szintén mérettől függően 1400-1500/méter, az ötrétegű kb. 300 Ft)

Gábor