[Epitesz-barkacs] [elektro-etc] a doboz �

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 11., Cs, 09:32:18 CET

Van am egy epitesz lista!!

1. ilyen doboz alaku tetoterbeepitest csak akkor csinalj, ha nagyon nincs ra penzed! majdnem ugyanakkora feluletet kell szigetelj, es joval kisebb tered lesz, mintha megcsinalnad rendesen.
rendesen megcsinalni azt jelenti, hogy teto le, terdfal, uj nyeregteto. persze ez utobbi ugy plusz 3Mft, ugyhogy ez egy teljesen mas projekt.

2. egyszeruen annyit lehet csinalni, hogy a viszszintes tamaszto gerendat (asszem tam vagy gyam szelemennek hivjak) jo erosre cserelni, es sokkal kevesebb oszloppal megtamasztani. persze az oszlopok talpanal jo nagy lesz az ero, alatta fal kellene legyen, lehetoleg tartofal. ha fent nem egy szobat csinalnal, akkor a szoba fala is tamaszthatna a "keret"-et.

vajk