[Epitesz-barkacs] központi fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 11., Cs, 16:08:22 CET

biztos trukkoznek valamit.

gondolkoztam hogy en hogyan csinalnam.
ha a levegot lehutom, a viz kifagy, ez elkerulhetetlen. viszont el kellene erni, hogy olyan alakura fagyjon, ami nekem jo. sajna ha a hocserelo nagy feluletu akar lenni olcson es kis helyen, akkor agasbogas kell legyen, amit nagyonbenihet a jeg. de ha mondjuk sik lenne, vagy hasonlo, akkor a jeget el lehetne tavolitani mechanikailag, es ahhoz nem kell sok energia mint a leolvasztashoz. mondjuk ha csak fuggoleges bordas, akkor hirtelen megmelegitem nagyon, es lecsusszan rola az egesz.

vajk