[Epitesz-barkacs] központi fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 11., Cs, 19:26:10 CET

Pont ezert gondolkozok valami mechanikus levalasztasban.

A hirtelen megolvasztos is jo, ha a hutoborda sajat hokapaca kicsi, vagy kozel a szelehez tudom futeni. Viszont hogy megerje, ahhoz az kellene hogy mindig csak mondjuk 1cm jegvastagsagnal olvasztasz. annak meg mar eleg jo a hoszigetelese hogy szar legyen az egesz.

Pedig pont ki is talaltam, hogy a hocserelo egy lapradiator szeru ize, es a kulso oldala igen vekony lemez. ha lefagyott, egy kis nyomasnoveles, kipuposodik, jeg leesik, mehetunk tovabb.

vajk