[Epitesz-barkacs] központi fűtés

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jan. 11., Cs, 20:39:26 CET

vajk fekete wrote:

> ez is nagy otlet!
>
> feketere kell festeni, es napkollektorkent is hasznalni.
> a napkollektor problemaja mindig az hogy hoszigetelni kell, de ezt
> nem, mert napkollektor uzemben is mindig hidegebb lenne mint a
> kornyezet! mondjuk ahogy noveled a feluletet, egyre bonyolultabb a
> ventillator elhelyezese...

vagy egyre kevesbe kell ventillator . alulrol pl automatikusan is sziv
egy kollektor ha a teto sikjaban melegszik
el tudom kepzelni hogy adott meredekseg es feluleti kikepzes mellett
nincs szukseg sem takaritasra , sem ventillalasra .
esetleg siman sorba lehetne kotni egy jokora teto hocserelot es egy
masodik rendszert - igy amit lehet azt szepen megkapod a tetorol , ha ez
megis keves - akkor bekapcsolhatod a masodik rendszert . az alpesi
tetokon sem all meg a ho .

bye
dexter