[Epitesz-barkacs] kemeny kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 13., Szo, 22:18:17 CET

hi!

szerintem nem volt sok hulyeseg benne. en holnapig azt akartam eldonteni, hogy holnap elbontom vagy sem. aztan nekialltam a reszleteket fejtegetni, es beindult a daralo. de igy jo, ebbol lehet tanulni.

itt es egy masik forumon leirtakbol kiderult nekem, hogy pl a valaszfalat igenis be kell kotni a kemenybe, de pl a fodemet nem lenne szabad beleepiteni. a kemeny sulya alapvetoen a kemeny sajat alapjan kell legyen. majd holnap kiderul hogy az enyem a fodemre terhel-e vagy sem.

vajk