[Epitesz-barkacs] füst

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Jan. 24., Sze, 09:05:01 CET

Szervusz Imre!

>  Én egy módszerről tudok: minden letakarítani fertőtlenítős mosószerrel,
> amihez a füst hozzáfért... vagy erősen szagosítani valami illatosítóval és
> gyakran szellőztetni, amíg az illékonyabb szagok eltűnnek. :(

Ebből az illatosítót kihagynám. Mi fölrobbantottunk öt tojást az
albérletben úgy, hogy elfőtt róla a víz. Az egész konyha tele volt
darabkákkal, ami pedig nem repült, az rendesen elszenesedett. Olyan szag
volt, mint egy krematóriumban, de pár nap alatt elviselhetővé szelídült,
és két hét múlva nyoma sem maradt. A konyhától persze elzártuk a lakás
többi részét.

 							szia: Balázs