[Epitesz-barkacs] füst

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jan. 24., Sze, 13:00:55 CET

Akkor az a megoldás, hogy egy virágspriccelőbe töltesz vizet, egy finom
illatanyagot (távolkeleti boltokban, gyógyszertárban, dm-ben, Rossmannban
lehet venni töményet) és valami aktív összetevőt (kis flóraszept,
hidrogépperoxid, vagy Vanish) és ezzel végigspricceled vékony rétegben a
falakat, bútort, mindent amire lerakódhatott. Az én virágspricnim egész
finomra porlasztja a vizet.

Gábor