[Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 24., Sze, 23:37:02 CET

Csinaltam moricka rajzot.

A lenyeg, hogy a vekony fekete teglalap az emeleti furdoszoba. A zold a pince konturja. A cso jelenleg lemegy fuggolegesen a fal belso oldalan, es a haz mellett balrol megy a fcsm fele. A kek a foldszinten kialakitando uj vizes helysegek miatt mindenkeppen epitendo uj csatornacso.

A baj az, hogy ahol most megy a cso a hazon kivul a foldben, ott egy ferde lejaro lesz partfallal, hogy le lehessen menni a pincebe, (a fallal parhuzamosan) igy a cso a szabadba kerulne, vagy nagyon kozel hozza. (kozel akkor ha a partfalba beleepitem).

 - vegigasom a lakast, hogy a fenti kekhez csatlakozzon. az asas most nem gond, de hosszutavon rizikos hogy egy dugulas miatt fel kell bontani a parkettat/aljzatbetont.

 - kicsit asok csak, hogy balra menjen meg bent a hazon, de balrol a falig a sav pont egy lepcso, annak az alapja alatt atvinni sem tul jo otlet.

 - korbeasom a hazat hogy jobbrol menjen?

vajk