[Epitesz-barkacs] Csatornazas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jan. 25., Cs, 09:14:31 CET

Topybear wrote:

> Szennyvizet? :-O

Hát igen. Elporlasztáskor a szomszéd felé csak akkor, ha ellenség. :-)
Esőcsatornába csak akkor, ha bevezették a szennyvíz-csatornába.

Amúgy az átemelést nem gondoltam komolyan, csak végszükség esetén. Ellenben
a vékonyabb csövekben való elvezetést igen. Ha nem mennek hajszálak, akkor a
fürdőszobából kijövő víz - hacsaknem wc is van ott - még ujjnyi csövön is
levezethető, csak persze kell lennie kellő magasságnak onnan, ahonnan
folynia kell, különben szivattyú tudja csak lenyomni kellő sebességgel. Pl
ha van mosógép kiömlő, mert onnan igencsak gyün a lé. Bár az direktben
köthető rá egy golyós bűzzárral az egyikre, tehát ott nincs keresztmetszet
probléma. Ha jól sejtem, ez a szivornya hatást is megoldja, tehát nem
fordulhat elő, hogy automatice lemegy a mosólé.