[Epitesz-barkacs] füst

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jan. 25., Cs, 09:49:16 CET

jhidvegi wrote:

>Ennyire azért nem, de mintha harmad, negyed, ötödáron lehetne ott ebédelni.
>Mivel ez - szerintem - nem lehet rentábilis, egyetlen lehetőségként a
>korrupciót tudom elképzelni. Valami más előnyök kölcsönösen játszanak.
>Rühellem az egészet.

sztem meg belefer - amit par kepviselo osszesen meg tud enni az kb
semmit nem jelent az adofizetoknek forintban - az hogy szarvashusos
szendvicset csomagolnak ha ki kell menni videkre sem szamitana ha ezt
juttatasnak ertelmeznek es cserebe jo munkat vegeznenek .
sajnos ez utobbi nem valosul meg .

bye
dexter