[Epitesz-barkacs] füst

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jan. 25., Cs, 10:50:38 CET

Ugyanabban a műsorban, amit Józsi hallott (szerintem), megszólították az
éttermet üzemeltető vállalkozót is. Elmondta, hogy semennyi hasznuk sincs
ezen az éttermen, ez nekik inkább referencia, olyan presztizs étterem. Ilyet
csak az tud üzemeltetni, akinek van egy nagy hálózata, és ez a nullszaldós,
de inkább ráfizetéses hely csak 'hobbyból' van.

Egy komplett, 3 fogásos ebéd 290 Ft.
Elmondta, hogy a képviselők nagyon érzékenyek az áremelésre, és hogy
kimondottan hagyományos kajákat esznek (pörkölt, ilyesmi), a különlegességek
nem fogynak. Beszélt a műsorban pl. iskolai közétkeztető is, azt mondta,
beszerzési áron sem tudná kihozni ezeket a számokat. És, hogy egy iskolának
2-3-szor annyit kell fizetni a kajáért.

Szerintem a szarevés csúcsa, hogy egy képviselő nem képes rendes árat
fizetni a kajáért, mint pl. amikor könnyeikkel küzködtek, hogy megvonják az
ingyen bkv lehetőségét.

Remélem, ez csak OT volt, nem politika :)))

Gábor