[Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jan. 25., Cs, 11:14:01 CET

Acs Gabor wrote:

> szennyvíz cső. Múltkor egy idétlen vetélkedőben kiszedték ezt a
> csövet, mert kellett valami másra, pár óra múlva meg valaki
> elfelejtette, és lehúzta a fenti wc-t. Zubogott az anyag végig a ház
> falán:)
>
> Pedig ott aztán tud hideg lenni, nem tudom hogy' oldják meg hogy ne
> fagyjon be.

Ha már mellé folyik, oda fog fagyni valahova. :-)

Ha a cső még megvan, semmi oka megfagynia. Ami lejön, az tovább is megy, nem
áll meg a csőben. Persze nedves marad a cső fala, az képezhet vékony
jégréteget, de mihelyt jön az újabb adag szennyvíz (mindegy, mi), az rögtön
le is olvasztja.

Persze el tudok képzelni olyan hideget, amikor már leolvasztás nincs, csak
folyton újabb és újabb jégréteg felrakódása, de gyanús, hogy ehhez vagy -60
fok kell kint.