[Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jan. 25., Cs, 11:25:45 CET

http://grafikonsite.uw.hu/pic/london/2005_2006.jpg

----- Original Message ----
From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at enaplo.hu>
Sent: Thursday, 25 January, 2007 11:22:34 AM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

Hol tud hideg lenni?? Angliaban?

vajk

----- Original Message ----
From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at enaplo.hu>
Sent: Thursday, 25 January, 2007 11:03:09 AM

A Deko TV-ben sokat látni angol házakat. Ott teljesen bevett szokás, hogy a
falon kívül, ugyanúgy, mint a csapadék levezető, megy egy szennyvíz cső.
Múltkor egy idétlen vetélkedőben kiszedték ezt a csövet, mert kellett valami
másra, pár óra múlva meg valaki elfelejtette, és lehúzta a fenti wc-t.

Zubogott az anyag végig a ház falán:)

Pedig ott aztán tud hideg lenni, nem tudom hogy' oldják meg hogy ne fagyjon
be.

Gábor