[Epitesz-barkacs] Szennyviz Csatornazas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jan. 25., Cs, 15:07:42 CET

Acs Gabor wrote:
> Nekem zuhanyzás közben, ahogy végifolyik rajtam a víz, mire a
> lábamhoz ér már hideg. Ugyanígy a csövön amíg végigfolyik szerintem
> simán le tud hülni annyira, hogy megfagyjon, vagy legalább
> zúzmarásodjon és dugó legyen belőle.

Hát nem, de nem sajnos. A megfagyáshoz idő és rengeteg hő elvonása kell.
Más okból gyakorlatban is tudom. Ha nem áll meg a víz a csőben, tényleg nem
fagy meg. Hogy rajtad lehül, annak több oka is lehet. Eleve nem túl meleg
vízzel indítasz, lassan jön, nagy a felületed, és a hő a levegő felé is megy
róla rendesen, mert ugye ilyenkor intenzívebben tud párologni.

Ha már zuhanyozás, és taknyos időszak (ha már mondtam volna, bocs, de már a
szenilitás ugye...):
Ha valakinek el van dugulva az orra, és beáll a zuhanyozóba, és jó forró
vízzel végigpásztázza a hátát, akkor másodpercek alatt kidugul az orra.
Leforrázni nem kell persze, de a langyos, vagy a testhőmérsékletű víz nem
igazán, vagy egyáltalán nem hatásos, kell, hogy minél forróbb legyen, amit
még azért fájdalommentesen el lehet viselni.