[Epitesz-barkacs] csatorna

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2007. Jan. 25., Cs, 22:37:57 CET

Hali!

Csak megnyugtatasul irom, hogy nekem tobb mint tiz eve a haz fala mellett
fut a 110-es pvc szennyvizcsovem, alig 1-2 cm vastag tormelekreteggel
takarva. Ahol kijon a falon a konyok, az ott szabadon van. Az automata
mosogep es a konyhai mosogato csove siman atmegy a falon, cirka 1 meter
magassagban es kivul, a szabadban megy le fuggolegesen, majd ott csatlakozik
a 110-esbe. Eddig egyetlen egyszer, a mult telen  fagyott el a mosogato (azt
hiszem 30-as koruli) csove, amikor  igazan kemeny fagyok idejen a mosogatoba
sokszor ontott kis mennyisegu folyadek (pl. fel pohar viz) volt kepes
eldugitani befagyassal. Egy holegfuvoval nem kellett 1 perc es
kiolvasztottam. Miutan letiltottam a csajokat a "lottyintgetesrol" , tobbet
nem tortent fagyas. Az idei telnek ugy megyek neki, hogy a vekony csovekre
huztam 110-es csovet es a ketto kozti teret kinyomtam pur habbal.

Minyu

Ja es ha nem terhes, legyszi gyomlaljatok ki a valaszleveleket, ne kelljen
1000-szer olvasni a regi iromanyokat, mert igy elveszik a friss lenyeg.

Bocs