[Epitesz-barkacs] villanyóra kerítésközelben

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jan. 26., P, 21:49:20 CET

2 éve csináltattam a telkemen. Alig találtam rá kivitelezőt, vagy embert az
Elmünél, aki el tudja mondani a szabályokat, annyira kiment a divatból.

Ha jól emlékszem, olyan 30-40 ezer körül volt, már kapni is alig lehet, az
Elmü csak az impregnáltat veszi át.. Daru nem kellett, csak ástak egy mély
gödröt, beleállították a betont, és 4-en felemeltük a faoszlopot.

Gábor