[Epitesz-barkacs] villanyóra kerítésközelben

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Jan. 29., H, 10:00:55 CET

Sziasztok!

Nekem olyasmit mondott az ügyintéző az E-on-nál, hogy amennyiben
hálózatbővítést kérek,
úgy visszatérítenek valamit. Ha meg nem, akkor nem.
Vagyis olcsóbb volt a 3x25A hálózatban az egyik fázist 30A-ra kérni, amikor
átépítés miatt a régi óraszekrényt ki kellett kötni és másikat, máshol
bekötni.

Remélem elég lesz a bejövő áramerőség az energiatakarékos égőknek, a
mikrónak,
meg a mosógépnek! Ja! Van két klíma is kb 4A áramfelvétellel és időnként
egy elektromos
láncgűrészt is használok favágáshot.
;-)

Üdv. Tibi