[Epitesz-barkacs] villanyszereles

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 3., K, 14:54:18 CEST

Régebben vettem kész LED-es reflektoros égőket, úgy néz ki mint a halogén.
Rettenetes fénye van, olyan kékes, engem zavar. Viszont az IKEA-ban van
olyan kész lámpa, ami 4 db öntapadós korongból áll, tápegységgel,
kábelekkel. A korong vastagsága pár mm, a színe, fényereje erre a célra jó,
és nem kell a tokozással kűzdeni.

Gábor